Plan Peniagaan


View more presentations from azuankota.

*Sila besarkan slide untuk paparan yang lebih jelas

KETERANGAN

Didalam plan peniagaan ini anda akan mendapat keuntungan melalui 2 cara:
i.
Jualan
ii.
Referral

Jualan
anda akan mendapat keuntungan jualan sebotol berbeza mengikut plan peniagaan anda:
i. plan basic = RM19
ii. plan business= RM45.80
iii. plan PRO = RM46.80

Referral
Setiap orang yang mendaftar dibawah anda dengan membeli pakej peniagaan mengikut plan masing-masing dipanggil refferal. Anda akan mendapat keuntungan referral dari syarikat bagi setiap pembelian mereka.Saya akan menerangkan bagaimana rangkaian peniagaan dan juga pengiraan keuntungan bagi referral yang bakal anda perolehi.

Contoh1:
Contoh plan referral adalah seperti gambar dibawah:


Katakan anda mempunyai 4 referral iaitu REF1,REF2,REF3 dan REF4. Jadi REF1,2 dan 3 adalah dalam kumpulan fasa1 dan level 1, manakala REF 4 pula dalam fasa 2 di level 1.

REF2 pula mempunya 4 referrel juga iaitu REF2A,REF2B,REF2C dan REF2D. Jadi REF2A,REF2B dan REF2C berada di fasa1 dan level anda, manakala REF2D berada di fasa2 dan level 2 anda.

Contoh 2:
Contohnya anda memiliki PLAN BUSINESS dan mempunyai referral yang pertama dipanggil REF1. REF1 membuat plan PRO. Jadi keuntungan yang anda akan perolehi adalah RM175.


Tetapi sekiranya anda memiliki PLAN PRO dan REF1 anda membuat PLAN PRO, keuntungan yang anda perolehi adalah RM700

*Sila rujuk slide bagi mengetahui keuntungan referral.
**anda boleh contact saya sekiranya ada kemusykilan.


Dengan website yang diberikan anda boleh monitor keuntungan dari referrel anda.


Anda boleh withdraw duit anda terus ke mana-mana akaun bank anda seperti Maybank, CIMB dan sebagainya.

Sekiranya anda ingin mengetahui keberkesanan produk ini anda boleh membeli dan mencuba sendiri keberkesanannya terhadap kereta anda MEMANG HEBAT!!

Sekiranya anda ingin memulakan peniagaan D Carbo2, saya amat mengalu-alukan kerana saya memerlukan rangkaian peniagaan hebat seperti ANDA!!
saya akan memberikan sokongan kepada anda melalui bonus seperti dibawah


..............................................................
..............................................................

ANDA dan juga REFERRAL anda akan mendapat sebuah BLOG seperti yang anda sedang baca ini PERCUMA bagi tujuan memudahkan promosi produk D CARBO2
klik untuk lihat DEMO



..............................................................

FIKIRKAN MASAK-MASAK PELUANG INI!!

Peniagaan ini bukan MLM yang mana anda terpaksa memenuhi quote dan point setiap bulan.

Bagi saya peniagaan ini hebat kerana saya boleh melakukan peniagaan secara online dan offline. Saya juga boleh mendapat pendapatan secara pasif dan aktif. Saya bebas dan tidak terikat pun dengan syarikat bagi memenuhi target setiap bulan.

SAYA SENTIASA MENUNGGU ANDA MENJADI SALAH SEORANG RANGKAIAN PENIAGAAN INI DAN JUGA MENUNGGU RANGKAIAN PENIAGAAN ANDA JUGA.

SEKIRANYA ANDA BERSEDIA UNTUK MEMULAKAN PENIAGAAN INI SILA KLIK DIBAWAH UNTUK
FREE REGISTER