TESTIMONI

TESTIMONI 1

PN.NURUL (38 TAHUN) SELANGOR
Usia Proton GEN2 saya 6 tahun, sebelum ini enjin bunyi bising, tiada pickup dan minyak kuat. Selepas menggunakan D CARBO2 saya teruja kerana bunyi bising pada enjin senyap dan kurang gegaran. Pickup jadi power kalau dulu naik bukit guna gear 2, sekarang guna gear 3 dan yang paling bestnya JIMAT MINYAK sehingga 50%


TESTIMONI 2

PN.EZANI (35 TAHUN) SEREMBAN
Setelah 5 tahun MyVi saya pickup makin kurang, enjin mengeluarkan bunyi yang kuat dan minyak terasa semakin kuat. Selepas menggunakan D CARBO2 dalam 15 minit enjin MyVi saya serta merta jadi senyap dan kurang gegaran, pickup jadi power dan minyak saya isi penuh hinggakan dari KL ke Kulaijaya ke JB ke Kulaijaya semula minyak saya masih ada setakuk


TESTIMONI3

PN.NORLIZA (24 TAHUN) AMPANG KL
Kenderaan saya WIRA 1.6M, usia kenderaan 11 tahun. Enjin saya sukar dihidupkan pada watu pagi,enjin dan body bergegar pada kelajuan 140KM/J. Minyak RM60 dari KL ke JB pada kelajuan 130KM/J. Selepas menggunakan D CARBO2 enjin senyap dan tiada gegaran, mudah dihidupkan, KL ke /jb minyak hanya RM30...JIMAT HAMPIR 50%



TESTIMONI 4

EN.KASYFUL AZIMI (28 TAHUN) SELANGOR
Kereta saya PEUGEOT 206 (4 tahun). Pickup kuarang/berat, prestasi semakin kurang dan penggunaan petrol RM0.14/KM. Selepas menggunakan D CARBO2 enjin semakin ringan, MENJIMATKAN PETROL RM0.12KM/J, enjin kurang gegaran walaupun pada kelajuan yang tinggi. D CARBO2 memang hebat.


TESTIMONI 5

EN.RAIZAN (27 TAHUN) KOTA TINGGI JOHOR
Kenderaan KANCIL saya tiada pickup, gear pada enjin dan minyak kuat. Perubahan ketara selepas menggunakan D CARBO2 penambahan pickup, tiada gegaran pada kelajuan 110KM/J, KL ke Kota Tinggi ke JB minyak hanya RM50, sebelum ini RM95. KEHEBATAN D CARBO2 BOLEH DIRASAI DALAM 15MINIT SAHAJA.


TESTIMONI 6

EN. ROHAIGIE (35 TAHUN) SENAWANG
Kereta WAJA (11 tahun) saya kurang pickup, gegaran enjin amat ketara, minyak kuat kerana saya runner budak buat lesen. Guna minyak RM40 sehari. Kesan dari D CARBO2 semua masalah saya selesai tak perlu lakukan TOP OVERHAUL kerana enjin kereta saya seperti baru, ada pickup, gegaran kurang dan minyak sehari hanya RM20 sahaja...JIMAT 50%.


TESTIMONI7

EN.FUAD (29 TAHUN) KUALA LUMPUR

Enjin BMW saya bising dan gegaran kuat, kuat menggunakan minyak. 15 minit selepas menggunkan D CARBO2 enjin menjadi senyap dan kurang gegaran, pickup jadi power, pedal minyak lembut, RPM lancar, gear lembut dan minyak jimat 50%. ANDA KENA CUBA BARU TAHU, ANDA NILAI SENDIRI...BARU PUAS HATI



TESTIMONI8

EN. MOHD FAREZ (27 TAHUN) SHAH ALAM
Proton SAVY (5 years)
Before: Jerking and no power
after: SAVE FUEL!!!More power, No more Jerking, Easy to start and FAST RESULT


TESTIMONI9

EN. MOHD SAIFUL (30 TAHUN) BANGI
Kenderaan saya SAGA BLM, berusia setahun. Penggunaan minyak amat kuat, perjalanan dari nilaike Melaka 87KM RM30. Selepas menggunakan D CARBO2 enjin lebih senyap, perjalanan dari Bangi ke Melaka 112KM penggunaan minyak hanya RM18 sahaja. JIMAT MINYAK 50%. D CARBO2 TERBAIK


TESTIMONI 10

EN. RAHMAT ( 52 TAHUN) SEREMBAN
Saya menggunakan Toyota UNSER lebih 7 tahun, perjalanan dari seremban ke Bangi menggunakan petrol RM20 sehari x 4hari RM80. Selepas menggunakan D CARBO2 untuk 4 hari hanya menggunakan petrol RM50 (JIMATRM30). Kuasa pecutan bertambah, penghawa dingin menjadi lebih sejuk.


TESTIMONI 11

EN.WANDI (34 TAHUN) SG. PETANI KEDAH
Honda Accord saya berusia 28tahun, selalu semput, tiada pickup, susah hidupkan enjin dan gegaran enjin kuat. Selepas menggunakan D CARBO2 enjin senang dihidupkan, kereta ringan, perjalanan lancar, picup jadi power, enjin jadi senyap dan yang bagusnya MENJIMATKAN MINYAK 40%. Memang tak rugi menggunakan D CARBO2 malah menguntungkan


TESTIMONI12

EN.MUHAMMAD (36 TAHUN) SENAWANG
Kenderaan saya WIRA berusia 15tahun, minyak RM10 untuk 50KM, tiada pickup. Selepas menggunakan D CARBO@ minyak RM10 untuk 80KM, pickup menjadi power seperti kereta baru. Anda kena cuba D CARBO2 kerana dalam 15 minit enjin anda akan jadi seperti baru dan penjimatan minyak berlaku